AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Forum'u bir süreliğine veya tamamen kapattım.
Görüşmek üzere!
Daha çok detay için,lütfen bu forumun yöneticisini arayın.
Forum'u bir süreliğine veya tamamen kapattım.
Görüşmek üzere!
Daha çok detay için,lütfen bu forumun yöneticisini arayın.


 
Son Konular
Konu
Tarih
Yazan
FZ Style
50 Adet Style
2 Adet Güzel Texture(:
Güzel Textureler
Texture serisi 2 :)
Oracle'dan 3000$ odullu yarisma!!!
Çok hoş Textureler. =)
Base ->>> Texture
Hoş Textureler (:
''Çok Güzel İşinize Yarayacak Textureler''
C.tesi Ara. 20, 2014 11:53 am
C.tesi Ara. 20, 2014 11:48 am
Cuma Tem. 25, 2014 3:24 pm
Cuma Tem. 25, 2014 3:24 pm
Cuma Tem. 25, 2014 3:23 pm
Cuma Mart 22, 2013 9:35 pm
Paz Mart 10, 2013 8:39 am
Salı Mart 05, 2013 9:34 am
Salı Mart 05, 2013 9:33 am
Salı Mart 05, 2013 9:09 am











•Şu an ''Ridge Racer: Unbounded İnceleme'' konusunu incelemektesiniz.


Volfurem Forum'daki "Ridge Racer: Unbounded İnceleme" konusunu beğendin mi ? Paylaş.

FacebookTwitterEmailWindows LiveTechnoratiDeliciousDiggStumbleponMyspaceLikedin

• Reklam Alanımız:
Paylaş|

Ridge Racer: Unbounded İnceleme

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
YazarMesaj
Furkan
Eski Yetkili!
Eski Yetkili!
Furkan
Futbolcu
Puan : 416
Uyarı : Uyarı Yok
Mesaj Sayısı : 213
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 04/06/11

Ridge Racer: Unbounded İnceleme Vide
MesajKonu: Ridge Racer: Unbounded İnceleme Ridge Racer: Unbounded İnceleme EmptyPaz Tem. 22, 2012 12:00 pm

Uzun yıllar belli bir çizgide devam etmiş oyun serilerine; bırakın taze bir kimlik kazandıracak köklü değişiklikler getirmeyi, ufak tefek yenilikçi dokunuşlar yapmak bile hassas dengeleri olan oldukça zor ve riskli bir iştir. Özellikle de bu tip uzun soluklu oyunlarla benzerini yalnızca en duygusal aşk filmlerinde görebileceğimiz yoğunlukta derin bağlar kuran fan kitlelerinin varlığını hesaba katarsak. Namco’nun bir düzineden fazla yapımla neredeyse 20 yıllık geçmişe sahip “drift” soslu arcade yarış oyunu serisi Ridge Racer da pek çok açıdan bu duruma uyuyor. (birbirinin aynısı onca oyunu başka türlü nasıl açıklayabilirdik ki?) Öte yandan serinin uzun süredir tahammül sınırlarının ötesinde dolaştığı ve bir takım köklü yeniliklere ihtiyaç duyduğu da bir gerçek.



Japonlar, 1998’te ilk PlayStation için çıkan Ridge Racer Type 4’ün (ki favorimdir) ardından masaya yeni fikirler koyma konusunda gerçekten anlaşılmaz bir isteksizlik gösterdi ve açıkçası yıllar boyunca grafikler dışında en ufak bir gelişmeyle karşılaşmadık. Bir süre sonra da Ridge Racer’ı piyasaya çıkan her yeni konsol için aynı formülle tekrar tekrar en baştan üretilen basit bir “çıkış oyunu” haline getirdiler. (PS2, PSP, PS3, PS Vita, Xbox 360, Nintendo DS ve Nintendo 3DS platformlarının her biri için birer özel çıkış oyunu yaptı Namco). Yanlış anlamayın. Özellikle Xbox 360 ve PS3 için geliştirilen Ridge Racer’lar keyifli ve başarılı oyunlardı gerçekten. Ama işin aslı; artık karşımızda tamamen iterasyona bağlamış, hepsi birbirinin aynısı oyunlardan ibaret ve abartılı sürüş mekanikleriyle neredeyse yalnızca Japon tarzı drift yarışı sevenlere hitap eden sıradan bir seri duruyordu. Dahası artık sıkı fan kitlesi bile, aralarında birkaç kozmetik özellik dışında hiçbir fark bulunmayan Ridge Racer’lar karşısında homurdanmaya başlamıştı. (ki tüm bunlar PS Vita’daki Ridge Racer rezaletinden çok önce yaşanıyordu). Bir şeyler yapılmalıydı…



Neyse ki Namco da bir şeylerin değişmesi gerektiğini anlamıştı… biraz geç de olsa. Bol aksiyon ve yıkım odaklı farklı bir Ridge Racer oyunu için FlatOut’un yaratıcısı Bugbear Entertainment ile anlaştıklarını duyurduklarında ise bir hayli heyecanlanmıştım. Finli dostlarımız, arabaları çarpıştırma ve pistte yüksek tempolu bir kaos yaratma konusunda çok parlak bir yeteneğe sahipti ve FlatOut’tan gelen bu güçlü miras, pekala Ridge Racer’ın aradığı taze kan olabilirdi. Peki Ridge Racer: Unbounded ile bunu gerçekten başarabiliyorlar mı?

Doğrusunu söylemem gerekirse; oyunun başında geçirdiğim ilk bir saat, düş kırıklığı, sinir bozukluğu ve kemirilmiş bir gamepad’den ibaretti. Ancak dişimi biraz daha sıktım… (arada gamepad yokken tabii) Ne zaman ki oyunun tamamen değişmiş drift kontrollerine tam olarak alışıp (ki bu konuda en ufak bir eğitim bölümü bulunmuyor) virajlar arasında Evgeni Pluşenko’yu kıskandıracak figürler sergilemeye ve “Power” barımı hızlıca doldurarak pisti rakiplerim için ufak çaplı bir cehenneme çevirmeye başladım; işte Ridge Racer: Unbounded da o andan itibaren bambaşka bir deneyime dönüştü.


Driftsiz Ridge Racer rakısız balık gibi olurdu…

Bugbear’ın elinde hayat bulan bu yeni oyun, serinin geleneksel drift mekaniklerinden tamamıyla kopmuyor belki, ama serinin diğer bütün zincirlerini kırıp yıllardır değişmeyen bu katı geleneği hiç beklenmedik bambaşka bir boyuta taşıyor. Şiddetli yıkımın, yüksek oktanlı kaosun ve patlayan camlar, paramparça olan beton duvarlar ve eğilip bükülen kopan parçalanan parıltılı metal yığınlarıyla beslenen dört tekerli canavarların hakim olduğu bir boyuta… Biraz Burnout, biraz da Split/Second tadında…

Evet, Unbounded, alışageldiğimiz Ridge Racer çizgisinden dramatik bir şekilde ayrılıyor. Hiç de fena yapmıyor bana kalırsa. skrillex

not alıntıdır

Ridge Racer: Unbounded İnceleme

ChatBox!ChatBox!
Mesaj yazmadan önce Forum Kuralları'nı okumayı unutmayın! Teşekkürler.


Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Oyun İncelemeleri-


kişi bu konuyu beğendi...

~Volfurem Forum/Volfurem.com~